גולדקנופף יוצא להגנת סמוטריץ': "הוא צריך לקבל תפקיד מכובד"

אסתי פלד 4 Comment on גולדקנופף יוצא להגנת סמוטריץ': "הוא צריך לקבל תפקיד מכובד"

יו"ר יהדות התורה, יצחק גולדקנופף בריאיון ל'קול חי': "סמוטריץ' בחור מוכשר שגם הקים מפלגה למופת. מגיע לו תפקיד מכובד ולא צריך לזלזל בו; אנחנו עובדים קשה על כל הדרישות במו"מ והכל בשיתוף פעולה מלא עם דגל" 

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר יהדות התורה, יצחק גולדקנופף שוחח הערב (שלישי) עם יעקב ריבלין ואבי בלום במהדורה המרכזית. "התפללתי היום שאהיה שליח נאמן של עם ישראל", פתח בהתייחסו להשבעת הכנסת ה-25.

גולדקנופף הביע תמיכה בדרישותיו של סמוטריץ': "הציונות הדתית סוברת שהיא הביאה 14 מנדטים וממילא הם תובעים לעצמם תפקיד בכיר. סמוטריץ' בחור מוכשר שחבל לא לנצל את יכולותיו בקואליציה הנוכחית. חבל שאנחנו נזלזל בו ולא ניתן לו את מה שהוא ירגיש איתו טוב. הוא הקים מפלגה למופת. צריך לתת לו תיק מכובד".

הוא הבהיר: "הכל אנחנו עושים ביחד עם דגל התורה. תרשמו לעצמכם: עידן חדש ביהדות החרדית, אגודה ודגל ביחד בהכל. אין דבר כזה משהו אחר".

הוא נשאל האם יתעקשו על פסקת ההתגברות: "אנחנו רוצים לגמור את זה ויושבים על זה עוד לפני נושאי הכספים אבל גם בנושא הכספים יש לנו ישיבות. גם בנושא החוק הגיוס – פרוש ואשר השקיעו בזה המון והם יושבים על זה. התחלקנו קצת בעבודות. אבל אנחנו עובדים על הכל. הידיים שלי כבר כאובות מהקלסרים המלאים עם כל הדרישות שלנו, אני סוחב אותם איתי לכל מקום".



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    רק רק רק שלא ייאבדו את השעה…. שלא יאבדו את ההזדמנות
    שלא יגררו למלחמות וויכוחים וכולם נפסיד…..

  2. 3

    מה שעצוב זה, שהגנב והנוכל הזה שעשה את הונו המפלצתי על גבן של רבבות עובדות חרדיות שאותן הוא עושק מידי חודש בחודשו בניגוד לחוק.
    חרפה!

    1. לא יפה לשון הרע גמורה

  3. 2

    אני מוכן לבוא לעזור לגולדקנופף עם הקלסרים…🤣